Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné meno: TENIS CENTRUM, s.r.o.,
Neresnícka cesta 13, 960 01 Zvolen
IČO: 36 029 751
IČ DPH: SK 2020067841

zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica oddiel: Sro, vložka číslo: 5347/S

Zmluvné strany:

Dodávateľ alebo Hotel: HOTEL TENIS, prevádzka spoločnosti TENIS CENTRUM, s.r.o. – poskytovateľ
ubytovacích, stravovacích, kongresových, športových a wellness služieb (odberateľovi (hosťovi) za
úhradu.
Odberateľ, Hosť, Klient: Objednávateľ služieb – fyzická alebo právnická osoba, s ktorou dodávateľ
uzatvorí zmluvu (dohodu), ktorej predmetom bude poskytnutie služieb v Hoteli Tenis ****

Všeobecné podmienky

Tieto Všeobecné zmluvné podmienky alebo VOP upravujú používanie ubytovacích,
konferenčných a banketových zariadení Hotela ako dodávateľa služieb a služieb nimi poskytovaných.
Špeciálne, individuálne dojednané podmienky nie sú súčasťou zverejnených Všeobecných zmluvných
podmienok, pričom ale Všeobecné zmluvné podmienky nevylučujú uzavretie osobitných zmlúv a
dohôd s cestovnými kanceláriami, cestovnými organizátormi, resp. s jednotlivými osobami, ktoré budú
zohľadňovať rozdielne a rozličné podmienky zodpovedajúce danému prípadu.

Rezervácia služieb

Rezerváciu možno vykonať vo vlastnom mene alebo treťou osobou. Pri rezervácii treťou
osobou zodpovedá táto osoba voči Hotelu spolu s Klientom spoločne a nerozdielne ako spoludlžník
za všetky záväzky vyplývajúce zo zmluvy, pokiaľ Hotelu nepreukáže, že záväzky preberá Hosť.
Rezerváciu potvrdzuje Hotel po obdržaní objednávky formou: telefonickou, písomnou, alebo
elektronickou.

2.1 Objednávka musí obsahovať:

  • meno a priezvisko hosťa v prípade firmy názov spoločnosti,
  • termín čerpania hotelových služieb,
  • kontaktné údaje: telefónne číslo, adresu hosťa, email kontakt,
  • spôsob úhrady za služby, v prípade firmy fakturačné údaje,
  • rozsah a druh objednaných služieb.
  • Na základe objednávky hotel vystaví potvrdenie rezervácie, ktorým hosťovi potvrdí rozsah služieb
    písomnou formou alebo elektronicky.

3. Ceny a platobné podmienky

Klient je povinný za poskytnuté služby Hotelom zaplatiť Hotelu dohodnutú cenu, inak cenu
uvedenú v platnom cenníku Hotela nachádzajúcom sa na recepcii Hotela alebo na webovej stránke
Hotela. Toto platí aj pre služby a výdavky poskytnuté Hotelom voči tretím osobám, ktoré boli vyvolané
Klientom.

  • Zľavy a akcie nie je možné kombinovať a kumulovať.
  • Forma úhrady musí byť dohodnutá vopred.
  • Akékoľvek dojednania, ktoré by boli v inom rozsahu ako tie, ktoré sú upravené v týchto Všeobecných
    zmluvných podmienkach musia byť vopred odsúhlasené riaditeľom spoločnosti.
  • Hotel ma právo žiadať od hosťa zálohovú platbu až do výšky 100% z ceny objednaných služieb so
    splatnosťou 7 dní od potvrdenia rezervácie. Rezervácia sa stáva záväznou v momente, keď je
    uhradená zálohová platba na účet hotela.
  • Zálohová platba je nevratná.

3.1 Zálohová platba pre skupiny a podujatia

Hotel vystavuje zálohovú faktúru z predpokladanej a dohodnutej ceny za všetky ubytovacie,
stravovacie a doplnkové služby podľa objednávky so splatnosťou 7 dní odo dňa vystavenia zálohovej
faktúry a to nasledovne:
40% z objednaných služieb ako potvrdenie rezervácie: Dňom pripísania zálohy na účet Hotela služieb
vedený v Slovenskej sporiteľni, a. s. č. ú: SK08 0900 0000 0004 0260 0105 je objednávka zo strany
Klienta potvrdená. Od doby prijatia objednávky objednávateľom až do doby splatnosti zálohovej
faktúry sa považuje termín realizácie služby za rezervovaný. Zaplatená záloha bude zúčtovaná v
riadnom daňovom doklade (faktúre) po ukončení pobytu.
V prípade, že Klient zálohovú faktúru riadne a včas neuhradí, Hotel je oprávnený rezerváciu
zrušiť. Zálohovú platbu možno zrealizovať nasledovným spôsobom: v hotovosti alebo platobnou
kartou na recepcii hotela, prevodom na účet: Slovenská sporiteľňa, a. s. č. ú: SK08 0900 0000 0004
0260 0105 pre variabilný symbol použite číslo faktúry.

3.2 Storno podmienky pri individuálnych rezerváciách

Hotel je oprávnený požadovať storno poplatky v prípade, že Klient svoju rezerváciu zruší písomne, telefonicky alebo elektronicky v nasledovných lehotách

  • 31 a viac dní pred dohodnutým termínom 50% z celkovej sumy stornovaných služieb hotela,
  • od 30 do 21 dní pred dohodnutým termínom 70% z celkovej sumy stornovaných služieb hotela,
  • od 20 do 8 dní pred dohodnutým termínom 90% z celkovej sumy stornovaných služieb hotela,
  • 7 a menej dní pred dohodnutým termínom 100% z celkovej sumy stornovaných služieb hotela.

3.3 Storno podmienky pri skupinových rezerváciách

Hotel je oprávnený požadovať od objednávateľa nižšie uvedené storno poplatky v prípade, že
objednávateľ svoju rezerváciu zruší písomne, telefonicky, elektronicky alebo faxom v nasledovných
lehotách:

  • od 30 do 15 dní pred dohodnutým termínom: 50% z celkovej sumy stornovaných služieb hotela,
  • od 14 do 8 dní pred dohodnutým termínom: 80% z celkovej sumy stornovaných služieb hotela,
  • od 7 a menej dní pred dohodnutým termínom: 100% z celkovej sumy stornovaných služieb hotela,
  • V prípade nevyužitia všetkých rezervovaných izieb, účtujeme storno poplatok v hodnote 40€/izba.

4. Poskytované služby

Hotel ubytováva iba Hosťa, ktorý je na ubytovanie riadne prihlásený. K prihláseniu je Hosť
povinný predložiť pracovníkovi Hotela identifikačnú kartu, cestovný pas alebo iný platný doklad
totožnosti v zmysle zákona č. 253/1998 Z.z. o hlásení pobytu občanov SR v registri obyvateľov
v platnom znení. Každý Hosť, ktorý nie je občanom SR, je povinný v zmysle zákona č. 404/2011 Z.z. o
pobyte cudzincov v znení neskorších právnych predpisov, vyplniť a odovzdať na recepcii Hotela úradné
tlačivo o hlásení pobytu.

Hosť sa môže ubytovať v deň príchodu najskôr o 14.00 hod., pokiaľ nebolo vopred dohodnuté
inak. Klient je povinný najneskôr v posledný deň pobytu na základe predloženého vyúčtovania uhradiť
Hotelu cenu za ubytovanie a všetky poskytnuté služby. Pokiaľ cena za poskytnuté služby už počas
pobytu presiahne sumu 500,- EUR je Klient povinný na vyzvanie pracovníkov Hotela cenu za doposiaľ
poskytnuté služby ihneď uhradiť.
Rezervovanú izbu, do ktorej sa Klient nenasťahoval najneskôr do 20:00 hod. dňa príjazdu a
súčasne nebol dohodnutý neskorší príchod, môže Hotel zrušiť. Hotel môže vo zvláštnych prípadoch
ponúknuť Hosťovi iné ako pôvodné ubytovanie, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenej rezervácie.
Hosť, ktorý sa ubytuje pred 6:00 hod. rannou, uhradí cenu ubytovania za celú predchádzajúcu
noc. Keď nebolo dohodnuté inak, hosť ukončí pobyt a odovzdá Hotelu izbu najneskôr do 10:00 hodiny.
V prípade, že tak Hosť neurobí, Hotel má právo zaúčtovať poplatok podľa aktuálne platného cenníka.
Po 14.00 hod môže Hotel účtovať plnú cenu izby platnej v ten daný deň.
Karty od hotelovej izby je Hosť povinný odovzdať na recepcii Hotela spolu s konzumným
lístkom z minibaru. V prípade straty karty od hotelovej izby je Hotel oprávnený účtovať Hosťovi za ňu
sumu. Keď Hosť požiada o predĺženie pobytu, môže mu byť ponúknutá aj iná hotelová izba ako tá, v
ktorej bol pôvodne ubytovaný.
Pri predčasnom ukončení pobytu ako je uvedený deň odchodu na hotelovom preukaze, je Hosť
povinný uhradiť výšku dojednanej ceny za celú dĺžku objednaného pobytu.
V hotelovej izbe ani v iných priestoroch Hotela nie je dovolené robiť zmeny na zariadení.
V Hoteli nie je Hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče okrem holiaceho
strojčeka, sušiču vlasov a ostatných prístrojov určených na osobnú hygienu a podobne.
V čase od 22:00 hod. do 7:00 hod. je Hosť povinný dodržiavať nočný kľud.
Z bezpečnostných dôvodov nie je dovolené ponechávať deti v hotelovej izbe bez dozoru
dospelých osôb.
Deti do 6 rokov sa môžu pohybovať po spoločenských priestoroch Hotela len v sprievode
dospelých osôb.
Hosť je povinný pri nasťahovaní do izby si túto riadne prezrieť a prípadné nedostatky, vady
alebo výhrady ihneď nahlásiť zamestnancom Hotela. Rovnako je Hosť povinný postupovať v prípade,
ak zistí prípadné poškodenie izby alebo jej inventáru.
Hosť je povinný po ukončení pobytu odovzdať izbu so všetkým vybavením neporušenú.
V prípade ak Hotel zistí poškodenie izby alebo jej inventáru po jej odovzdaní Hosťom, je Hosť
povinný škodu nahradiť.
Za škody spôsobené na majetku Hotela Hosť zodpovedá v plnom rozsahu. V prípade, že škodu
spôsobilo dieťa, zodpovednosť nesie jeho zákonný zástupca.
Hotel je oprávnený skontrolovať izbu Hosťa počas jeho pobytu a zabezpečiť upratanie izby
podľa hygienických predpisov.
Všetky priestory Hotela sú nefajčiarske. Ak Hosť poruší zákaz fajčenia, Hotel má právo zvýšiť
dohodnutú cenu ubytovania o sumu 50,- EUR za deň, v ktorom porušil zákaz fajčenia.
Ubytovanie pre domáce zvieratá v priestoroch hotela akceptujeme. Takéto ubytovanie je
spoplatnené podľa aktuálneho cenníka. Hosť nesie zodpovednosť za všetky škody spôsobené
zvieraťom počas pobytu.
Hotel nie je zodpovedný za Klientom zabudnuté alebo stratené veci. Nájdené veci sa posielajú
len na žiadosť Klienta, pričom sa uskladňujú v Hoteli po dobu jedného mesiaca od ich nájdenia.
Ak Hotel zistí po odchode Hosťa poškodenie inventáru Hotela, nenahlásenie konzumácie,
alebo odcudzenie majetku Hotela, je Hotel oprávnený doúčtovať tie pohľadávky Hotela vyplývajúce z
uvedených skutočností po oznámení Hosťovi z jeho kreditnej karty, alebo vystavením a zaslaním účtu
na adresu Hosťa.
Za službu ROOM SERVICE sa účtuje poplatok podľa aktuálne platného cenníka.
Hosť je povinný riadiť sa platným ubytovacím poriadkom Hotela.

5. Zodpovednosť za škodu

V prípade porušenia povinnosti zo záväzkového vzťahu, je zmluvná strana povinná nahradiť škodu tým
spôsobenú druhej strane, ibaže preukáže, že porušenie povinnosti bolo spôsobené okolnosťami
vylučujúcimi zodpovednosť.
Za škody spôsobené na zariadení Hotela zodpovedá Klient podľa príslušných platných predpisov.
V prípade škody spôsobenej Klientom na majetku Hotela, je Klient povinný uhradiť Hotelu náhradu
vzniknutej škody ešte v deň skončenia pobytu..
Hotel neručí za úrazy vzniknuté pri podujatiach a programoch akéhokoľvek druhu, ibaže by Hotel konal
hrubo nedbanlivo alebo úmyselne.

6. Iné sankcie a pokuty

V prípade spustenia falošného poplachu z dôvodu nerešpektovania požiarnych bezpečnostných
opatrení ako napr: zákaz fajčenia v priestoroch Hotela, spustenie dymovej clony pri podujatiach,
používanie otvoreného ohňa v priestoroch Hotela a iné, má Hotel právo zaúčtovať Klientovi poplatok
vo výške 500 EUR.

7. Odstúpenie Hotelom

Hotel je oprávnený kedykoľvek odstúpiť od dohodnutej zmluvy alebo uzatvorenej rezervácie a
od poskytovania služieb a to zaslaním alebo osobným doručením písomného (listom alebo
v prípade e-mailovej komunikácie e-mailom) oznámenia o odstúpení od zmluvy odberateľovi
v prípadoch:
a) uvedených v Občianskom zákonníku,
b) ak Hotel nemôže poskytnúť dohodnuté služby z dôvodu prípadu vyššej moci (pod vyššou mocou
sa rozumie prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle dodávateľa a bráni mu v splnení povinností,
pokiaľ nemožno rozumne predpokladať, že by Hotel túto prekážku alebo jej následky mohol odvrátiť
že by ju v čase vzniku záväzku mohol predvídať),
c) ak je Hosť v omeškaní s akoukoľvek platbou podľa akejkoľvek uzatvorenej zmluvy s Hotelom alebo
s úhradou akejkoľvek faktúry vystavenej Hotelom,
d) keď poskytnutie dohodnutých služieb Hosťovi ohrozuje alebo poškodzuje dobré meno Hotela alebo
narušuje alebo ohrozuje riadnu prevádzku alebo bezpečnosť hotela.
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán z uzavretej zmluvy okrem
nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné pokuty.

8. Ochrana osobných údajov

Hosť vyhlasuje, že bol oboznámený s právami a povinnosťami týkajúcimi sa získavania a
spracovávania osobných údajov v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679
o ochrane fyzických osôb a tiež v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe
týchto údajov a o zrušení smernice 95/94/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a §
14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zároveň udeľuje Hotelu súhlas
so spracovaním osobných údajov uvedených v objednávke za účelom zabezpečenia a poskytnutia

objednaných služieb a pre plnenie povinností uložených zákonom, a to na dobu potrebnú
k zabezpečeniu práv a povinností, ktoré vyplývajú zo vzťahov medzi Hosťom a Hotelom. Odberateľ
udeľuje súhlas so získavaním a spracovaním predmetných osobných údajov aj pre potreby
marketingových aktivít Hotela, najmä pre účasť vo vernostných a podobných programoch Hotela, a to
po dobu, počas ktorej sú tieto aktivity uskutočňované. Odvolanie tohto súhlasu je možné realizovať
písomne s udaním alebo bez udania dôvodu. Ako Klient, dotknutá osoba vyhlasuje, že si je vedomá/ý
svojich práv.

9. Záverečné ustanovenia

Vo veciach neupravených týmito Všeobecnými zmluvnými podmienkami ani individuálnymi zmluvami
alebo dohodami medzi dodávateľom a odberateľom sa zmluvný vzťah spravuje
príslušnými ustanoveniami najmä Občianskeho a Obchodného zákonníka, ak príslušný právny predpis
neustanovuje inak. V prípade rozporu medzi dojednaniami určenými v osobitnej zmluve alebo dohode
a týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami je rozhodujúce to, čo je uvedené
v zmluve alebo dohode.
Prípadné spory, ktoré zo zmluvného vzťahu vzniknú sa zmluvné strany zaväzujú riešiť prednostne
zmiernou cestou. V prípade ak by mimosúdne vyriešenie veci nebolo možné, dodávateľ aj odberateľ
berú na vedomie, že všetky prípadné vzniknuté spory, ktoré medzi nimi vzniknú sa budú riadiť právom
Slovenskej republiky a to podľa slovenského právneho poriadku a to na príslušných súdoch Slovenskej
republiky.
Pokiaľ by sa jednotlivé ustanovenia týchto Všeobecných zmluvných podmienok stali neúčinnými alebo
neplatnými, nedotýka sa to platnosti a účinnosti ostatných ustanovení.
Hosť je povinný dodržiavať ustanovenia týchto VOP. V prípade, ak Klient hrubo poruší svoje povinností,
má Hotel právo od zmluvy o poskytnutí služby odstúpiť pred uplynutím dohodnutého času.
Tieto Všeobecné zmluvné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť 01.10.2024